Наші проекти

На завершення вивчення теми “Лексикологія. Фразеологія” я запропонувала учням 6 класу створити власні ілюстрації до улюблених фразеологізмів. Діти продемонстрували не тільки розуміння ідіом, а й креативність і здібності до малювання.


Учні 8-Б класу Коровякова Владислава, Пєтухова Єлизавета, Недопас Олеся, Антонюк Анна та Самченко Тетяна створили прекрасні ілюстрації до пісень Марусі Чурай.


Пісня “Як тебе не любити, Києве мій!” на слова Дмитра Луценка – офіційний гімн Києва з 2014 року. І справді, як його не любити, коли це місто таке гарне, одночасно старовинне і сучасне. А для моїх учнів ще й рідне! Тому ми вирішили створити виставку ілюстрацій, присвячену Києву. Пропоную переглянути кращі роботи моїх вихованців-шестикласників.


Учениця 5 класу Яковчук Анастасія презентувала власні фантазії та уявлення щодо життя слів, виконавши творчу роботу “Як і де живуть слова?” Робота дуже цікава! У ній притсутні власні міркування, мрії, крім того, Анастасія продемонструвала ґрунтовні знання з розділу “Лексикологія” та свої художні здібності! Бажаємо дівчинці подальших успіхів!


Учні 7-Б класу створили власні каліграми.


Учні 5-Б класу створили збірку власних казок, яку назвали “Чарівні казки 5-Б”. Юні казкарі також створили власні ілюстрації до творів.

Comments:

Коментарі закрито.